2022年1月6日星期四

我的iPhone 6 Plus,仲可以頂幾耐

 我的iPhone 6 plus 已經用了六年半,再過多四個月,就足七年,現在已經有兩個Mobile Apps不能support,

八達通apps 不能夠支持虛擬八達通卡, hsbc rewards plus 係開唔到,昨日,又一重大打擊。以前Remote Access 公司server 用VPN,用密碼login in就可以了! 救命,下個月開始,公司要求雙重認證,要先download認證apps,雙重密碼輸入。我的手機iPhone 6 Plus,不支援那個認證apps! 即係我不需要用VPN了。

好彩,其實我從來都沒有用過VPN remote access 公司的sever , 這個年代,公司俾我用desktop 竟然唔俾laptop , 即係叫放工就唔好開工啦。work life balance !

1 則留言:

  1. 活在當下,又時妳覺得差,可能其他人比妳更差!:)

    回覆刪除

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...