2021年8月25日星期三

蚊型豪宅,好好照顧好自己

 

蚊型豪宅,好好照顧好自己

 

我在吉隆坡市中心的蚊型豪宅,經過五個月吉租期,在大馬行動管制下,終於減價15%的情況下成功租出。

 

希望佢生生性性,自己照顧好自己,不求高回報,只求收支平衡。

希望最壞的時候已過,一切快快正常吧。

4 則留言:

  1. 面積幾大? 恭喜師姐成功租出!

    回覆刪除
  2. thanks!
    it is 630 sq ft Net. one bedroom. it should be good enough for a family of 4 in hk, in kuala lumper, it is " super small " ,
    here is some picture, i like this unit very much.

    https://littlewealthy123.blogspot.com/2021/04/

    回覆刪除
  3. 其實我都有睇大馬樓,想知道係邊個盤?

    回覆刪除
  4. i bought first hand from targeted developer on targeted project, so i flew to KL and go with friend who is an estate agent and bought direct from developer.
    market dropped during covid, you should be able to get better price now.

    回覆刪除

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...