2022年12月27日星期二

你幾多歲?

 話說12月頭中咗新冠,打去政府熱線要求物資。

我:我中咗Covid , 希望送物資給我。

客服:請提供隔離令number 

我:xxxx

客服:姓名,地址,出生日期

去到這個位'我都頭腦清醒,直接答到,最後一個問題係!

客服:你幾多歲?

我:你等等,我要計吓先!(我呆咗幾秒,真係要計下先記起自己幾多歲)

其實客服真係唔係太窩心,問埋晒啲咁嘅問題,明明人哋都唔記得年紀,又要人提起個年紀,仲有已經問咗我出生日期,自己計啦。

下面係我得到個政府物資,交咗咁多年稅!政府回贈俾我。



1 則留言:

  1. 唔係掛,照睇師姐咁概級數,点衹回贈咁少物資,起碼一間小型超市啦,唉。。人家都係倍訓不足,唔好嬲,揾餐飯食啫,保重身體。:)

    回覆刪除

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...