2022年12月30日星期五

唔想被斬,今世積定少少福!

 話說有一日「必定啱阿姐」投訴claim report error 出唔到sum total ! 我-看,其實只係未按”refresh”  由於阿姐係「必定啱」,所以「必定啱阿姐」即刻𨍭話提.


「必定啱阿姐」:你個report 咁多張紙,日日係咁print ,不環保,你下世做樹,小心被人斬,斬斬斬⋯⋯


佢高八度既聲線,應該半個office 既同事都聽到!


由於這位阿姐出名,必定啱,我都冇意思同佢討論!


我:係嘅係嘅(唯唯諾諾)我幫你處理份form 


用九秒九送佢走!即刻耳根清靜!


其實我都知我的工作用大量紙張,如何try to run paperless ,也總有-堆文件在枱面。


為了積定少少福,一向環保小先鋒,

  1. A4 包裝紙鋪枱食飯!
  2. 在公司不用垃圾桶了,清潔姐姐日日幫我個垃圾桶換-個膠袋!我已經𨍭用信封及食物包裝膠袋在公司裝垃圾兩年了,減少用膠袋。

1 則留言:

  1. 轉話題,一間公司,總會少不免一定啱師姐兄弟妹,性格大多少不免好勝心強,早排公司亦出現同類師姐,不知她聽那個同事,話我私底下用了她的私人電腦,不由分說,鬧,鬧,鬧,好好脾氣的我,也百詞無辯,也頂了兩句行開,下次有嘢求我,我一定不會像以前第一時間去處理,辦公室的文化,往後仍要沉着應戰,好好地迎難而上,兔年將至,也祝各位blog友,新的一年2023,兔仔咁聰明,精神爽利,大吉大利,福至心靈。。師姐出文真的多了,也好也给我抒發空間,Thanks。:)

    回覆刪除

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...