2022年9月2日星期五

人人講通脹,我又講吓

 這一期興討論通脹,的確感受到通脹嘅壓力,但沒有特別緊縮個人開支,只係購物上較為小心,以下係小小習慣慢慢改變:


1. 以前買凍肉會在HKTVmall買,送貨較方便,現在多數去百佳惠康買。
2. 買麵包多數幫襯聖安娜,以前買個裝麵包,之後買家庭裝麵包,現在改買有優惠的家庭裝麵包
3. 用電熱水煲煲水,之後轉去煤氣煮麵。電費比煤氣費平。
4. 以前煮菜會即時上碟,現在會提早關掉煤氣焗2-3分鐘, 之後上碟。
5. 手洗衣服的水會順便抹地。
6. 並沒有減少開冷氣,只係加裝風扇燈,效果唔錯。
7. 米和油,一年買買一次,買嘅時候在百佳惠康格下價就算。
8. 蔬菜依然在超市買,百佳比惠康平,會放工買特價菜。依然不會特登行去10分鐘以外嘅濕街市。
9. 麵類,會在優品360 及759買,比百佳惠康平。
10. 先用支付寶及微信支付的消費禮券。

通脹繼續通脹,生活繼續生活,其實改變不大。


4 則留言:

  1. 香港通脹唔算好勁, 因為無點用電 (少開冷氣) 同煤氣, 我對通脹感覺未算有好明顯

    回覆刪除
  2. 香港感覺唔算勁,外國成10%就犀利

    回覆刪除
  3. 1.以前買一斤,宜家可以買八兩,去街市買,支持小眾。
    2.同上。
    3.煲水看情況而定,要變通,好似投資理財一樣。
    4.咁樣煮菜,菜會變得老,失去口感,何必呢!
    5.抹地後,加小許漂白水,將水倒入渠口,保持渠道暢通。
    6.可以晚飯後,落附近場地跑步,減少開冷氣機會,用一盤冰水,附加風扇,亦可做出清涼效果。
    7..米和油,夠一個月就算,因為不同超市會每月做特價,勿失良機,妨且家裡囤積太多米和油,也不是太理想。
    8.黃昏街市,餸菜特別平,又要慳錢,又諸多限制,都係果句,幫助小眾,超市唔會俾多條葱俾顧客。:)
    9.去正式麵店買,會發覺有好嘢&家與超市都可以考慮之列,不過佢地多數收現金!
    10.無意見。
    通脹,有銀荷包食多 D, 無就慳D使,但應使則使。:D

    回覆刪除

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...