2022年9月1日星期四

懷疑人生系列

 懷疑人生系列

        :要準備啲電腦disposal / donation ,做佐formatting未?
IT 哥哥:唔使啦,公司機,其他人開唔到!
        :要開嘅人一定有辦法開到,幾時做 formatting?
IT 哥哥:其實洗咗都冇用,一樣可以還原。
        :有心還原嘅人一定會還原到,但你嘅責任係要燒毁公司資料,才可以disposal / donation !

以免我發火,冇再講落去,我上網search下一個Standard procedure 比佢參考,叫佢draft 一適合公司用嘅procedure !

救命呀!賣手機前,都會reset啦!何況公司電腦,唔通我嘅形象真係白痴到這地步。我要好好檢討吓自己。

沒有留言:

發佈留言

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...