2023年8月9日星期三

不要完全信任銀行

 我上星期六去東亞分行做電匯上大陸,我已經係拎住一張舊表格俾櫃檯先生抄,佢抄到騰騰震,正常星期一會出,但星期一未見到,所以星期二打電話去查詢,原來銀行櫃檯先生唔記得咗做!要分行經理親自打電話嚟同我道歉,我安慰返佢,唔好太緊張,遲做電匯一日,幸好我沒有任何損失的。


結論係銀行都會唔記得做嘢!所以都係要自己check真啲!

1 則留言:

  1. 電滙這名詞,其實這十數年已名存實亡,很多中小型或個人的滙款方式,都通過找錢幣的店鋪,直接交成,不少半個鐘頭,已搞掂,當然是包含小許風險。。亦可透過電子錢包交收App。。金管局批核的虛擬銀行亦可,未來的趨勢,可預計電滙上大陸的手績,一定是歷史的回憶。:)

    回覆刪除

準備離職了, H R奇招追病假紙

 上文提到放病假令新老闆要求延遲手術,現在看看HR專業出手,動作如下: 1. 在我未放病假前,發放80幾頁的勞工法例給我看(那段時間邊有心情睇,打算做完手術之後再睇) 2. 入院前,我已把醫生信件原件交給人事部,註明需要放病假四至六星期,入院前一日HR特別發電郵提我要取病假紙,這...